3 ulubione miejsca Panicza #Warszawa

Mam tak, że często dostaję wiadomość - gdzie iść żeby było fajnie. Ja oczywiście odsyłam zapytanie - z jakiej okazji, jedzenie/picie i za ile 🤔😅 Potem doradzam bo tak już mam. 

Dziś podzielę się z Wami trzema swoimi najlepszymi miejscami. Znając je nie będziesz już musiał myśleć gdzie iść bo drogi są trzy i każda jest dobra. Nie lubię chodzić więcej niż dwa razy w jedno miejsce skoro jest tyle nowych spotów do zwiedzenia ale te, które przedstawię zdecydowanie odwiedzam regularnie i spełniają wszystkie moje Paniczowskie wymogi!🙌🙌🙌🙌

#1 zawsze najlepsza na wszystko... Pani Wina, Wilcza 11! 

Polecam to miejsce wszystkim i przede wszystkim tym których ciężko zadowolić. Miejsce na 95%! Dlaczego tylko tyle? Są zamknięci w niedzielę, a w resztę dni od 16tej do 22giej. Ja widzę w przyszłości Panią Wina 24/7 bo tu chce się być! 

Zacznijmy od tego co mają najlepsze - nie, zaraz. Wszystko tu jest najlepsze. Od wejścia wita Cię zawsze dobra obsługa, która tworzy ten lokal. Wesoła, profesjonalna i przede wszystkim miła! Wystrój - dla mnie idealny, no może chciałbym więcej lamp i duży witraż w oknie. Zwróćcie uwagę na tapetę za barem, zastawę i przede wszystkim witraż który wita nas od zewnątrz. Miejsce to jest domowe ale jednak pozostaje knajpą na wysokim poziomie. No i jedzenie... bo w końcu po tu tu przyszliśmy. Albo wino. Albo jedzenie i wino. Albo wszystko. 

Karta jest zmieniana raz na jakiś czas i ciagle zaskakuje mnie czymś nowym - ostatnio na przykład pączkami z rybą 👌🏻 Porcje nie są mega wielkie ale takie żeby się najeść. Będąc tu nie zapominajcie spróbować pasztetów - to jest klasyka tego miejsca. Wina jak i innych trunków tu nie brakuje. Wszystkiego możemy spróbować przed zakupem, a ten koleś za barem na pewno o wszystkim Wam opowie! Szanuję miejsca, które na starcie wyjmują butelkę z wodą i przynoszą szklankę - to do takich właśnie należy 👌🏻 dość już moich zachwytów - zajrzyjcie i sami oceńcie! 





@pani_wina - instagram

#2 Concept Restaurant & Bar @ Vitkac
Dobra, dobra wykładam karty na stół - tak, chodzi o widok! To zdecydowanie najlepsze miejsce do chillowania i ‚patrzenia na ludzi z góry’ w Warszawie. Już czekam na otwarcie sezonu i tam wracam :) Przychodzę tu na drinka, dwa lub kilka z pięknym widokiem. Często mamy tu happy hours więc warto czytać tablicę nad barem 😉 Vitkac wiadomo - wystrój na wysokim poziomie ale dość chłodny i minimalistyczny. Obsługa zazwyczaj miła ale raczej mało gadatliwa. Zdarzały się też wpadki i długie oczekiwania na zamówienie ale cóż przebaczam 😉🤷🏼‍♂️ jedzenie jest dobre chociaż wiadomo jak na restaurację Likusów trochę nas zaboli kieszeń po udanym wieczorze. Ciągle planuję wybrać się na ofertę lunchową w postaci 5 mini dań. Podobno można troszkę się najeść. Jak sprawdzę to dam znać! 






@Vitkac - facebook ogólny



#3 uwaga uwaga... Du-ża Mi-ha, Złota 3

Podobno ulubione miejsca to te do których pojedziesz nawet jeżeli nie masz siły wyjść z domu. Mnie często napada ochota na smażony makaron sojowy zalewany bulionem. Potrafię po niego pojechać w leniwy niedzielny wieczór. Do swojego dania wrzucam wszystko co stoi na stole - sosy, marynowany czosnek i sos sojowy! Aż zrobiłem się głodny! Dużych Mih w Warszawie jest kilka ale ja polecam tą na Złotej bo tylko tu nigdy się nie zawiodłem. Miejsce jest samoobsługowe ale Panie chodzą i sprawdzają czy na stole nie ma śmieci i dyskretnie pytają czy coś zabrać. Lubię bardzo! 



@duzamiha - instagram


Po więcej recenzji zapraszam na Zomato @paniczszymon oraz wiadomo na Instagram gdzie jestem na bieżąco @paniczszymon 😉



Komentarze

  1. Dzięki za poleconka, Paniczu :) Chętnie odwiedzę, jak będę miał jakąś okazję. Concept Restaurant & Bar to Concept 13 w DH Vitkac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super miejsce jak będę w Warszawie napewno odwiedzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ktoś z was szuka niepowtarzalnego miejsca na organizacje wesela w Warszawie, polecam sprawdzić ofertę tej restauracji https://www.naskrajnej.pl. Moim zdaniem to idealne miejsce jeśli zależy wam na tym aby niepowtarzalnie spędzić ten wyjątkowy wieczór w waszym życiu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Restaurant week